Klienci
ü
Wspólna kartoteka klientów z pozostałymi programami linii nexo.
ü
Wieloaspektowość klientów z podziałem klientów na standardowych i
potencjalnych (mogą nimi być wszystkie instytucje, pracownicy oraz wspólnicy).
ü
Podział klientów na osoby fizyczne i firmy z indywidualnymi atrybutami oraz
możliwość przekształcania w obie strony.
ü
Mechanizm przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający
unikalność NIP) - dane odnalezionego klienta można od razu wpisać np. jako
oddział lub centralę lub można je wykorzystać do pracy.
ü
Możliwość określenia struktury organizacyjnej klienta (centrala i
oddziały).
ü
Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta z uwzględnieniem iż jedna
osoba może być przedstawicielem wielu firm.
ü
Możliwość zdefiniowania wielu adresów – w tym adresów dostaw oraz
korespondencyjnych.
ü
Przydzielanie opiekuna lub wielu opiekunów klienta oraz aktywowanie i
dezaktywowanie zastępstw opiekunów.
ü
Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta.
ü
Ewidencjonowanie dat jubileuszowych (np. urodziny, imieniny, data
powstania) klientów
ü
Ustalanie preferowanych terminów kontaktu z klientem, oraz preferowanego
sposobu kontaktu.
ü
Ustalanie relacji z klientem, w tym istotności.
ü
Ustalanie na jaki adres mailowy mają być przesyłane oferty.
ü
Ewidencjonowanie zgód na przetwarzanie danych klienta.
ü
Ewidencja zainteresowań klientów.
ü
Indywidualne parametry wydruków - można zdefiniować specjalne wzorce
wydruków dla każdego typu dokumentu.
ü
Możliwość zdefiniowania szablonów klientów.
ü
Indywidualne cenniki dla klientów.
ü
Pobieranie i weryfikowanie danych klienta z portali: GUS, CEIDG, VIES,
Portalu Podatkowego.
Działania
ü
Planowanie działań takich jak: zadania, spotkania, telefony, faksy, listy,
notatki, rozmowy internetowe, wiadomości mailowe.
ü
Definiowanie działań cyklicznych (np. spotkania) z możliwością określania
wyjątków, kiedy pomimo definicji działanie nie wystąpi.
ü
Delegowanie wykonania działań na wielu pracowników z wymianą informacji
między nimi za pomocą komentarzy.
ü
Wiązanie działania z klientem lub klientami z możliwością oznaczania
klientów obsłużonych oraz wynikiem per każdy klient.
ü
Możliwość automatycznego rejestrowania czasu poświęconego na wykonanie
działań.
ü
Opcjonalne definiowanie akcji, które automatyzują wykonywanie zaplanowanych
działań.
ü
Rezerwowanie zasobów (np. samochodów służbowych, sal
konferencyjnych) niezbędnych do wykonania planowanych działań.
ü
Określanie stopnia realizacji działań w procentach.
ü
Wiązanie działań z innymi obiektami systemu (w tym także z działaniami).
ü
Łatwe szybkie wprowadzanie danych na podstawie szablonów działań.
ü
Informator o działaniu prezentujący powiązania z innymi obiektami.
ü
Możliwość przypisywania asortymentu niezbędnego do wykonania działania i
wystawianie dokumentów z tym asortymentem na podstawie działania.
ü
Tworzenie powiązań przyczynowo-skutkowych poprzez
kontynuowanie działań w wiele nowych.
ü
Ostrzeganie o absencji (wpisanych w Ewidencji Czasu Pracy Gratyfikanta nexo) uczestników
działania w planowanym terminie działania.
Zasoby
ü
Ewidencjonowanie firmowych ogólnodostępnych zasobów (np. pojazdy służbowe,
sale konferencyjne, zestawy narzędziowe) z przypisaniem ich użytkowania do
oddziału lub/i magazynu.
ü
Łatwe wprowadzanie danych o zasobach poprzez import danych z ewidencji
pojazdów, wyposażenia i środków trwałych.
ü
Rezerwowanie zasobów powiązane/niepowiązane z zaplanowanymi działaniami.
ü
Możliwość czasowego wyłączenia z użytkowania (np. na czas remontu,
naprawy).
Kalendarz
ü
Umieszczanie w kalendarzu zaplanowanych działań oraz procesów ofertowych.
ü
Dostępne widoki: miesięczny, tydzień roboczy, tydzień pełny, dzień.
ü
Mechanizm przypominania o zaplanowanych działaniach.
ü
Łatwe operacje zbiorcze w ramach jednego dnia.
Ofertowanie
ü
Dokument oferty przedstawiany klientowi. Proces ofertowy jako dokumentacja
etapów postępu negocjacji.
ü
Oferty wielowariantowe jako możliwość proponowania klientom kilku opcji
zaspokajających jego potrzeby (np. kilka wariantów serwera firmowego różniących
się podzespołami).
ü
Bogate możliwości opisywania oferty: wydzielone informacje wstępne,
końcowe, opisy wariantów, opisy pozycji oferty, możliwość załączania plików
(biblioteka dokumentów).
ü
Realizacja ofert we wszystkie dostępne dokumenty handlowe sprzedaży (wymaga
licencji Subiekta nexo) z możliwością ustawiania
domyślnych typów dokumentów realizujących.
ü
Uwzględnianie w ofertach danych z cenników, promocji, możliwość wystawiania
ofert w wielu walutach.
ü
Przypisywanie sugerowanych klientowi form płatności.
ü
Definiowanie zakresu czasowego obowiązywania oferty.
ü
Możliwość przedstawiania klientowi wielu ofert w ramach jednego procesu
ofertowania z pełną historią.
ü
Opcjonalne zaangażowanie wielu osób w proces ofertowania z wymianą
informacji za pomocą komentarzy.
ü
Śledzenie statusów procesów ofertowych z ewidencjonowaniem przyczyn ich
niepowodzenia.
ü
Realizacja zatwierdzonych procesów ofertowych w dokumenty handlowe z
ujęciem aspektu kosztów, zysku i uzyskanej marży.
ü
Planowanie działań powiązanych z procesami ofertowymi.
ü
Możliwość zbiorczego generowania procesów ofertowych w tym dla zestawu
klientów.
ü
Wydruk progów cenowych w OE.
ü
Informator o ofercie prezentujący wszystkie powiązania dokumentu.
Klient
poczty
ü
Odbieranie i wysyłanie wiadomości mailowych – obsługa protokołów SMTP,
POP3, IMAP
ü
Obsługa hierarchicznych folderów wiadomości, synchronizowana z serwerem
pocztowym (dla protokołu IMAP).
ü
Definiowanie wielu kont pocztowych z przypisywaniem uprawnień personelu do
nich
ü
Automatyczne pobieranie ustawień kont podczas ich dodawania.
ü
Wysyłanie i odbieranie wiadomości na żądanie lub w określonym cyklu.
ü
Automatyczne wiązanie wysyłanych i odebranych wiadomości z odpowiednimi
obiektami (np. z klientem na podstawie domeny przypisanej do klienta),
opcjonalne dodawanie klientów na podstawie wiadomości.
ü
Tworzenie pojedynczych jak i zbiorczych wiadomości pocztowych.
ü
Korzystanie ze zdefiniowanych szablonów wiadomości wraz z elastycznym
mechanizmem autotekstów dostosowujących treść
wiadomości w zależności od kontekstu użycia.
ü
Sprawdzanie poprawności pisowni w treści wiadomości.
ü
Obsługa załączników do wiadomości oraz sprawdzanie na podstawie treści, czy
użytkownik nie zapomniał wstawić załącznika.
ü
Obsługa reguł wiadomości.
ü
Eksport i import wiadomości w formacie eml oraz
możliwość tworzenia szablonów wiadomości na podstawie wiadomości.
ü
Listy nadawców zaufanych i niepożądanych.
ü
Bezpieczeństwo - m.in. opcjonalne blokowanie zdalnej zawartości oraz
skryptów zawartych w e-mailach.
ü
Wystawianie dokumentów na podstawie wiadomości pocztowej.
ü
Obsługa IMAP Idle.
Raportowanie
ü
Wiele raportów zgrupowanych według obszarów ich działania.
ü
Możliwość przetwarzania wyników raportów (np. tworzenie zestawów klientów).
ü
Możliwość definiowania własnych raportów.
Użytkownicy
ü
Definiowanie użytkowników systemu wraz z ustalaniem ich uprawnień do pracy
operacyjnej.
ü
Definiowanie domyślnych zastępstw dla użytkowników.
ü
Określanie preferowanych godzin pracy.
Asortyment
ü
Możliwość przypisania szablonów działań do asortymentu, pozwalających na
automatyczne. tworzenie działań gdy towar zostanie ujęty w wystawianym
dokumencie wybranego typu.
ü
Przyporządkowanie asortymentu do wielu działów sprzedaży niezależnych od
grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym słowniku.
ü
Jednostki miary - przeliczniki pomiędzy miarami są zdefiniowane jako
licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli zdefiniować takie jednostki jak
1/3.
ü
Jednostki miar posiadają indywidualną precyzję, którą można zmienić,
wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest kod
kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary.
ü
Opcjonalne definiowanie stanu minimalnego, maksymalnego i optymalnego dla
asortymentu per wskazany magazyn.
ü
Obsługa zamienników.